(28/03/2024) עלו היום לאתר 9 סמינריונים 2 תזות 2 מאמרים

איתור מידע בעבודה אקדמית

כל סטודנט יודע, כי השלב המכריע בעת כתיבת עבודה אקדמית, הוא לאו דווקא שלב הכתיבה עצמה, אלא בעיקר איתור החומר האקדמי עליו נשענת העבודה הסמינריונית.

החומר האקדמי מהווה את המצע עליו נשענת העבודה הסמינריונית כולה. והתחלה של עבודה ללא חומר אקדמאי מתאים, הינה פעולה הדומה לבניית בנין – ישר מן הקומה השלישית, בלי הבסיס והיסודות.

הלוגיקה העומדת מאחורי הצורך בהישענות אקדמית ברורה לכתיבת העבודה,  מאפשרת לקבל תוצאה של חומרים אשר כבר נבדקו והוכחו מדעית, אשר מהם ניתן להתפתח לתזות חדשות או רעיונות אקדמאים מסועפים. העיקרון שעומד מאחורי ההישענות האקדמית, מונע מקונספירציות מוטעות להשתרש במודעות הציבור, מפחית את השימוש בפייק מידעוני, ומגדיל את הסיכויים לכתיבת עבודה המתבססת על יומרנות מציאותית, בלי סטייה של נגיעות אישיות או אינטרסים סמויים.

גוגל סקולר – הכלי של גוגל לעבודות אקדמיות

גוגל, אינה מסתפקת במערכת המידע האדירה ששוכנת לבטח בשטחי אחסון האינסופיים שלה,  אלא מעמידה מרחב עבודה שנועד כולו לצורך מימוש  בלבד   היצא לאור בשנת 2004 ונקרא: “גוגל סקולר”.

גוגל סקולר עובדת לפי עקרונות החיפוש של גוגל, והזנת מילות מפתח רלוונטיות בתוכה,  גורמת להפניה למאמרים הרלוונטיים בתחום האקדמיה, המותאמים לדיסציפלינה הנבחרת. בניית מערכת גוגל סקולר, עלתה מן הצורך האדיר והביקוש הרב של סטודנטים מכל רמת שכבה ופקולטה, למערכת מסודרת שתאגד בתוכה מאמרים אקדמיים בתחומי ידע ומרחבים מקצועיים שונים, על מנת שהחיפוש אחר מאמרים אקדמאים מורשים יהפוך להיות יותר דיגיטלי מפיזי.

איך משתמשים בגוגל סקולר?

השימוש בגוגל סקולר דורש מיומנות רבה, כיון ש  המיון המסורתיים של גוגל סקולר שונים מעט מן דרכי המיון והקטגוריה המוכרות.

השלב החשוב ביותר עוד לפני שלב החיפוש – זה לדעת מה בדיוק אתם רוצים למצוא, ולפי זה לכוון את מילות השאלה. כיון שגוגל סקולר מופעל בצורה אלגוריתמית, שככל שמיקוד החיפוש יהיה חד יותר, יהיה סיכוי גבוה יותר למצוא את החומר האקדמאי שבאמת רלוונטי עבורכם.

לאחר שערכתם לעצמכם רשימה של החומרים אותם תרצו למצוא בגוגל סקולר, ערכו ריסטרט  קצר והפכו את התשובות לשאלות, אילו שאלות מכוונות יכולות להוביל אתכם לתוכן אותו אתם מחפשים?

סכמו לעצמכם רשימה של שאלות, עם עדיפות לסדרת שאלות על כל נושא. כך תהיו בטוחים, שבעת החיפוש, הפוקוס יישאר כל העת על החומר המבוקש המתאים לעבודה האקדמית שלכם.

 ומה עם מאמרים בעברית?

רוב המאמרים שגוגל סקולר מעמידה – הם כמובן מאמרים בשפת המקור שלה, אנגלית, כאשר צרפתית ולטינית תופסים גם הם מקום של כבוד בשפות המדוברות בגוגל סקולר. חשוב לציין כי רמת האנגלית במאמרים של גוגל סקולר היא גבוהה מן הממוצע. אין מדובר באנגלית מדוברת שוטפת ויומיומית, אלא באנגלית במשלב אקדמאי, שגם אמריקאים מלידה מתקשים לעיתים לפענח.

אוצר אקדמי – הגוגל סקולר של הישראלים

כדי למקד, לחדד, ולהוציא לאור אשכרה כלי שנותן חיפוש מעשי של מאמרים מגוונים שתורגמו או סוכמו מאנגלית לעברית, ואף מאמרים שמסוכמים מעברית – לעברית, הרימה חברת Right4U את הכפפה, ויצאה לדרך באוצר מהפכני פורץ דרך, של מאגר אקדמי נרחב ומקיף, הנוגע בכל תחומי הלמידה, ומאפשר לכל ישראלי באשר הוא למצוא מאמרים אקדמאים בנושאים מגוונים.

אוצר אקדמי פותח, בייחודיות המאפשרת ממשק משתמש קל וידידותי, עם הכוונה דמוי אנושית – כדי להביא לתוצאות חיפוש המותאמות ביותר לשאילתה המבוקשת. וכדי שחיפוש המידע שהיה עד היום מתיש ומפרך עבור הסטודנט – יהפוך לקל, חוויתי ונגיש.

אוצר אקדמי כולל בתוכו מאמרים רלוונטיים מהעשור האחרון, שתורגמו במיוחד עבור סטודנטים ישראלים. המאגר הוא ייחודי, בלעדי ופורץ דרך. כיון שהוא כולל מאמרים שמתאימים ספציפית לקהל הישראלי, שמהווה גם הקהל שמזין את המאגר. מטרת המאגר היא לאפשר להחליף את השימוש הבלתי ממוקד בגוגל  סקולר, למאגר ממוקד ורלוונטי במיוחד לקהל הישראלי, יותר מכל מאגר אקדמאי בינלאומי אחר.

הצימוקים של אוצר אקדמי

אוצר אקדמי כולל מגוון אדיר של מאמרים אקדמאים בתחומים נרחבים, המתעדכן כל העת בלי הפסקה.

אוצר אקדמי – מכיל מאמרים המתורגמים מאנגלית – לעברית. אין צורך לשבור את הראש מול הראש הגולמני של גוגל טרנסלייט, לא צריך לעבוד קשה כדי להימנע מטעויות תוכן מביכות שמתרחשות בגלל תרגום לקוי ויכולות לגרום לטעויות בעבודה האקדמית. התרגום באוצר אקדמי, נעשה על ידי אנשי מקצוע אקדמאים. ולהישען על מאמר מתורגם בעברית – זה כמו להישען על המקור שלו באנגלית.

אוצר אקדמי מאפשר, לקבל סיכומים מעברית לעברית, שיאפשרו לסטודנט קריאה קולחת ומובנת, בלי להיתקע במילים מסובכות או מילים לא מובנות. הסיכומים מאפשרים לו לחסוך זמן יקר בהבנת מאמר בעברית מסובך, ומוגשים לו בצורה ברורה ובהירה, היישר בשפתו המדוברת.

לסיכום: במאגר אוצר אקדמי, ניתן לערוך חיפוש או איתור של מקורות אקדמאים שקיימים במערכת, לפי שם המאמר המקורי באנגלית לאיתור מאמר ספציפי, או חיפוש לפי מילות מפתח בעברית לאיתור מאמרים שיתאימו לכתיבת העבודה שלכם ובהתאם לדרישות המרצה, כמו-כן ניתן גם לבצע חיפוש באמצעות פונקציית הסינון המאפשרת חיפוש לפי קטגוריה, שנת פרסום ומחבר, ובכך לחסוך שעות ארוכות של חיפוש מאמרים באנגלית ותרגום מייגע לעברית. אוצר אקדמי מגיש מאמרים מלאים באנגלית המתורגמים לעברית – ובנוסף גם מאמרים באנגלית המסוכמים בנקודות תמציתיות, נגישות, ברורות, ובהירות, לשפה העברית, כך שניתן להישען על הסיכומים בעברית, ולהפוך את התחקיר האקדמי לחוויה אוריינית תורמת, מעשירה ואפילו מהנה.

פוסטים קשורים

תרגום מאמרים מאנגלית לעברית

3 2 1 ו… גם אתם קופצים למים הקרים של כתיבת עבודת סמינריון, כאשר בשלב הראשוני אתם כמובן נדרשים למאמרים אקדמיים עליהם תוכלו להתבסס עבור כתיבת עבודת הסמינריון שלכם. חשבתם שמדובר במשימה קלה? כנראה שכן.

קרא עוד..

סיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

כנסו עכשיו! הצטרפו לאלפי סטודנטים מרוצים. מצד אחד עבודה מקורית שלכם ללא שום סיכון ומצד שני הקלה משמעותית בנטל.