(29/04/2024) עלו היום לאתר 9 סמינריונים 2 תזות 2 מאמרים

עבודה סמינריונית בתשלום – כמה עולות עבודות סמינריון מוכנות?

סטודנטים רבים שעומדים לפני השלב המכריע של כתיבת עבודת סמינריון, מוצאים את עצמם חוטפים פיק ברכיים קל עד רעד בינוני, מול המשימה המאיימת שאיך שהוא מצליחה להוריד להם את כל הביטחון העצמי. אם עד לרגע של הכנת עבודת הסמינריון הם היו בטוחים בעצמם שיש להם את היכולת לקבל את התואר בקלות יחסית, פתאום הם מבינים שהם כעת ב’שטח אש’ לא פשוט בכלל, שדורש מהם השקעה של אין ספור אנרגיות ומשאבים כדי להתמודד בכבוד במשימה המאתגרת של כתיבת עבודת סמינריון.

סטודנטים רבים, לקראת כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום, מוצאים את עצמם חוטפים פיק ברכיים קל עד רעד בינוני. המשימה המאיימת גורמת להם לאבד ביטחון עצמי, וחושפת את הפער בין תחושת הביטחון שהייתה להם קודם לכן, לבין המציאות המאתגרת של כתיבת עבודה סמינריונית. פתאום הם מבינים שהם נמצאים ב"שטח אש" לא פשוט, שדורש מהם השקעה אדירה של זמן, אנרגיה ומשאבים.

המחלה המסתורית של הסטודנטים

רבים מהסטודנטים מוצאים את עצמם חוטפים חום – כפשוטו ממש, מהרגע בו משימת עבודת הסמינריון נוחתת לידיהם בצורה פיזית או ווירטואלית. כי מה שהיה פשוט כל כך במהלך כל הסמסטר, נראה פתאום בגודל מפלצתי ומאיים, על כל סעיפיו והדרישות הטמונות בו. אם גם אתם מוצאים את עצמכם מבוהלים מעצמכם כמו גם מכתיבת הסמינריון – דעו כי אתם בחברה טובה! רוב רובם של חבריכם מרגישים כך, הגם כי ייתכן שהם מצליחים להסוות את רגשותיהם בהנפת יד קלילה ובלתי מחייבת, בדיוק כמו שאתם מנסים להציג כאילו המשימה כלל איננה מכבידה עליכם…

 

אומרים שלום לכתיבת הסמינריון

סטודנטים רבים ‘מגלים את אמריקה’ כאשר הם ניגשים לכתיבת עבודה סמינריונית, ומגלים, שבמקום להתאמץ, להתייגע, לחפש, לחקור, לכתוב ולפתח מיומנויות – הם יכולים בלחיצת כפתור אחת לרכוש עבודה סמינריונית בתשלום ובצורה זו להיפטר מהעול המטריד של כתיבת סמינריון. כי למה לטרוח, להתייגע, להתאמץ ולהזיע – אם ניתן לקבל עבודה סמינריונית מוכנה באפס מאמץ?

 

למה? למה לא!

לכאורה, בשורת העבודות אקדמיות בתשלום הייתה אמורה לתפוס כותרות ולככב במסדרונות האקדמיה. מדוע הדבר אינו כך? ולמה אתם מוצאים את עצמם כמעט מחפשים שאין סביבכם מכשירי ציתות והאזנה – כשאתם ניגשים למלאכת החיפוש אחר החברה המובילה להכנת עבודות אקדמיות בתשלום? אולי כי… בסתר ליבכם גם אתם יודעים שמדובר בפעולה לא ממש חוקית ומומלצת? לא אולי, בטוח.

לקנות עבודות סמינריון בתשלום

ייתכן כי גם אתם שאלתם את עצמכם – מה החוק אומר לגבי סמינריון בתשלום. רגע לפני החוק – הבה נתמקד בפן המוסרי של כתיבת עבודה אקדמית בתשלום. הרי מה תפקידה של העבודה האקדמית? האם לייגע עד כלות את הסטודנטים ולמצוא להם סיבות על מה להוזיל את כספם, או לחילופין – להקנות להם מיומנויות אקדמיות חיוניות, שאמנם נקנות בדרך עצמאית ומאתגרת, אך מבטיחות התמודדות מוצלחת בהמשך בעת העבודה בפועל? כמובן שהאופציה השנייה היא הנכונה. לאף גורם אקדמי אין עניין, רצון או סקרנות לקרוא מאות עבודות אקדמיות של סטודנטים. אך מדוע המשימה דרושה בפועל? כדי לחדד את יכולותיו של הסטודנט, ולאפשר לו לרכוש כלים אקדמיים מגוונים וקריטיים שישמשו אותו במהלך עבודתו. יוצא אם כך, שרכישה של עבודה אקדמית בתשלום, מפספסת את המטרה העיקרית של רכישת מיומנויות אקדמיות! האם גם במהלך עבודתם ייעזרו אותם סטודנטים – במומחי אקדמיה? או שמא שוב ייקנו מהם פתרון זמין ומידי? כמובן שלא. וזוהי הסיבה הראשית לכך שקניה של עבודות סמינריון מוכנות מהווה טעות פטאלית.

מה החוק אומר על קניית סמינריון בתשלום?

ואם לא מספיק שמבחינה תיאורטית מעשית, גם אתם מבינים שרכישה של עבודה אקדמית ממאגר עבודות אקדמיות היא איננה הוגנת ומוסרית, מגיע גם החוק ואומר את דברו. הגשה של עבודה אקדמית אשר לא אתם כתבתם אלא מישהו אחר כתב עבורכם, הינה הפרה חמורה של זכויות יוצרים ואף הטעיה מכוונת בעת קבלת התואר. החוק מתייחס בחומרה רבה לרכישת תואר במרמה, והפרה של קניית עבודה בתשלום עלולה לגרום להליכים משפטיים ואף פליליים. כך שאם לא תכננתם להסתבך עם החוק, אין ספק שקנייה של עבודה סמינריונית בתשלום היא לא בשבילכם.

מה דעת האוניברסיטה על קניית עבודות בתשלום?

מבדיקת עמדת האוניברסיטאות בנושא עבודות סמינריוניות בתשלום, עולה כי הן מתייחסות בחומרה רבה לעבודות שהוגשו על שם סטודנט אך נכתבו על ידי אדם אחר ונקנו תמורת תשלום. גילוי מקרה שכזה עלול להוביל לפסילת הציון ואף לפסילת התואר כולו.

מתיעוד מחקרי על חוות הדעת של האוניברסיטה בנוגע לרכישת עבודות סמינריוניות בתשלום, ניתן לראות כי גם המוסדות האקדמיים מתייחסים בחומרה לעבודה שהוגשה על שם הסטודנט, אך בפועל נכתבה על ידי אדם אחר ונקנתה בכסף מלא. גילוי שכזה מוביל לפסילת הציון ולעיתים אף לפסילת התואר, כאשר עם התפתחות הבינה המלאכותית והאוריינות הדיגיטלית, פיתחו המוסדות האקדמיים שיטות ייחודיות לגילוי וסינון של עבודות אקדמיות אשר יש חשד שהן נרכשו בתשלום ולא נכתבו בפועל על ידי הסטודנט המגיש.

אז מה כן עושים?

אז כבר הבנו שהאופציה של וויתור על הכנת עבודות סמינריוניות וקנייתם בכסף מלא – היא לא רלוונטית. וכעת, אתם רוצים לדעת –מה כן ניתן לעשות כדי להצליח במשימת העבודה האקדמית מבלי לקרוס תחתיה?

האמת היא, שאתם לא הראשונים ששואלים את השאלה הזו. סטודנטים רבים שרצו מחד לנהוג לפי ערכי היושר, המוסר והחוק ולא להשתמש בעבודות סמינריון מוכנות – ומאידך, להצליח בכתיבת עבודת הסמינריון, מצאו את עצמם נתונים גם הם בדילמה זו ולא מצליחים להגיע אל ההכרעה הנכונה ומדויקת שתאפשר להם דרך קלה ונגישה לעבודה אקדמית מצטיינת פרי מעשה ידיהם.

בשורה פורצת דרך בעולם האקדמיה

בדיוק בגלל הפלונטר שנוצר, החליטה חברת Right4U להרים את הכפפה וליצור שירות ייחודי ופורץ דרך, עבור סטודנטים שרוצים להצליח בצורה ישרה ואמינה. מתוך ניסיונה הרב של החברה בעולם האקדמיה והמסתעף ממנו, הקימה החברה שירות ייחודי של ליווי אקדמי, אשר מאפשר ליווי על ידי מומחים מעולם האקדמיה לאורך כל תהליך כתיבת העבודה האקדמית, עד לתוצר המנצח.

מה כולל הליווי האקדמי מבית Right4U?

הליווי האקדמי מבית Right4U מאפשר לרקוד על כל החתונות. מצד אחד הוא חוקי ואפילו מומלץ על ידי המוסדות האקדמיים השונים, כאשר מצד שני – הוא לוקח את העול המפרך שמונח על הסטודנט, ומלווה אותו יד ביד, צעד אחד צעד עד לכתיבת העבודה האקדמית המנצחת. כיוון שתהליך הכתיבה נעשה במשותף, יחד עם מעטפת ליווי מקיפה, הרי שהסטודנט רוכש כישורים ומיומנויות אקדמיות ואף מפתח אותם בצורה פרטנית מלאת חוויה והנאה, מבלי שהוא יהיה במצב של חוסר אונים או חוסר ידיעה כיצד להתקדם לשלב הבא בכתיבת העבודה האקדמית.

המחיר של ליווי אקדמי מבית Right4U

המחיר של ליווי אקדמי מבית Right4U משתנה בהתאם לנתונים השונים: היקף העבודה האקדמית, הליווי הדרוש, משך הליווי, שלבי הליווי ועוד.

ריכזנו עבורכם את כלל הנתונים בטבלה מדויקת שתסייע לכם להבין את עלות התהליך:

סוג הליווי

פירוט

עלות

בנק של 10 שעות ליווי

10 שעות ליווי ממוקדות בכתיבת העבודה האקדמית והפיצוח האקדמי, לבחירתכם בכל שלב בכתיבת העבודה האקדמית

1644 ₪ + מע”מ

שעת ליווי חד פעמית

שעה וחצי ליווי חד פעמית, ללקוח חדש, למפגש ניסיון או פינישים ושיופים של העבודה אקדמית

324 ₪ + מע”מ

בנק של 20 שעות ליווי

ליווי לאורך כתיבת העבודה האקדמית, כאשר בכל פגישה תתקדמו יחד עם המומחה האקדמי לשלב הבא

2914 ₪ + מע”מ

גם אתם רוצים להיות מוכנים בזמן ולהבטיח לעצמכם ליווי אקדמי שיעשה לכם סדר בהגשת הסמינריון וייקח מכם את העול המכביד? מוזמנים לשריין כבר כעת תאריכים ולהבטיח לעצמכם רוגע נפשי, אחריות מלאה, הנאה מהתהליך וכמובן ציון מנצח של העבודה האקדמית אותה תגישו בסיום תהליך הליווי האקדמי.

לפרטים נוספים על סיוע אקדמי לחצו כאן ובקרו באתר Right4U!

פוסטים קשורים

תרגום מאמרים מאנגלית לעברית

3 2 1 ו… גם אתם קופצים למים הקרים של כתיבת עבודת סמינריון, כאשר בשלב הראשוני אתם כמובן נדרשים למאמרים אקדמיים עליהם תוכלו להתבסס עבור כתיבת עבודת הסמינריון שלכם. חשבתם שמדובר במשימה קלה? כנראה שכן.

קרא עוד..

כתיבת עבודה סמינריונית

ברוב המקרים נדרשת כתיבת עבודה סמינריונית בשנת לימודי התואר האחרונה, הקורס שעליו תכתבו עבודה סמינריונית יהווה חלק גדול מנקודות הזכות שלכם ועל נקודות זכות אלו תשפיע בעיקר העבודה הסמינריונית, חלק גדול מהמרצים מעניקים ציון לכל

קרא עוד..

סיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

כנסו עכשיו! הצטרפו לאלפי סטודנטים מרוצים. מצד אחד עבודה מקורית שלכם ללא שום סיכון ומצד שני הקלה משמעותית בנטל.