מבוא
תהליך התהוות ה”עצמי” בקרב פרטים מתחיל למעשה מהרגע שאנו נולדים ועד מותנו, כשהתקופה הקריטית ביותר במשך ההליך הזה הוא בגילאי הילדות . בשלב זה, הפרטים מתחילים לגבש זהות משלהם.
במהלך לימודי התואר בסוציולוגיה- אנתרופולוגיה, חקרתי את נושא בני הנוער אך העבודה השאירה סימני שאלה רבים. נושא זה משך את תשומת ליבי במיוחד מכיוון שעבדתי תקופה ארוכה בגלידרייה, בה נחשפתי לדפוסי התנהגות מסוימים בקרב ילדים ובני נוער, נורמות חוזרות בהתנהגותם ואף קודי לבוש מקובלים עבורם.
בהמשך לימודי התואר, נחשפתי לחשיבות הרבה של גיל הילדות- התעצבות הפרט מתהווה באותם שנים, וכן האופן בו מגדלים את הילדים משפיע עליהם רבות בעתידם כבוגרים. זאת בהתאם לספרות הקיימת המצביעה כי גילאי הילדות הם קריטיים עבור כל פרט באשר הוא.
על כן, החלטתי להמשיך ולחקור נושא זהה תוך כדי שימת המוקד במחקר על פרקטיקות גידול ילדים, ולטעמי, אחד השדות בו הדבר בא לידי ביטוי הוא בגן הילדים.
תוכן עניינים
מבוא עמוד 3
פרק 1: סקירת ספרות עמוד 4-8
פרק 2: מתודולוגיה עמוד 9
פרק 3: ממצאים עמוד 10-14
פרק 4: דיון. עמוד 15-17
סיכום עמוד 18
רשימה ביבליוגראפית עמוד 19-20