(21/12/2024) עלו היום לאתר 9 סמינריונים 2 תזות 2 מאמרים

לרכישה גלול למטה לסוף הדוגמית

סמינריון בנושא תהליכי רכש.

תמצית מנהלים.

בפרויקט זה בחרנו לבחון את תהליכי הרכש בחברת “מגדלי קירור ירושלמי בע”מ. הכרנו ארגון משפחתי המנוהל ע”י דור שלישי, למעלה מ40- שנה. בחברה כ60- עובדים במגוון מחלקות, בשנים האחרונות החברה
פורצת שווקים בינלאומיים על גבי מקומות שונים ותעשיות מגוונות בגלובוס. מצאנו כי החברה נמצאת בתהליך מתמיד של צמיחה והתייעלות, אך יחד עם זאת , במחלקת הרכש מצאנו מוקדים רבים הדורשים
התייחסות ושינויים. מנהלת הרכש מכהנת גם כמנהלת לוגיסטיקה. הדבר עלול ליצור מצבים רבים העלולים להזיק לחברה הן מבחינה כספית והן
מבחינת תהליכי עבודה.
מנהלת רכש העוסקת בהנפקת הזמנות שוטפות ושילוחים שוטפים, אינה יכולה להתייעל מבחינת הוזלת מחירים, ניהול משא ומתן,
בניית הסכמים, הצעות ומיקוחים עבור שילוחים ובעקבות זאת אף עלולה לחרוג מתקציב הפרויקט. בנוסף, מצאנו כי כל הדרישות להזמנה מגיעות אל מנהלת הרכש במייל או ע”י טופס פנימי, מצב העלול לגרום לדרישה “ליפול בין
הכיסאות.” מודול המחסנים בתוכנת ה- ERP אינו מיושם בארגון. החברה נמצאת בתהליך הטמעת המודול, יש איש אחזקה אחד שמכהן גם
כמנהל מחסן. דבר זה בסופו של דבר מוביל לתכנון לקוי של הזמנות לפרויקטים ותהליך עבודה שוטף. מאידך, נוכחות מנהלת הרכש בישיבות הזנק לפרויקט יחד עם שאר מנהלי המחלקות מעיד על שיתוף פעולה מלא, המביא לראיה
מרחבית וירידה לפרטים. מפאת העובדה שחברת “מגדלי קירור ירושלמי” הינה החברה המובילה בישראל בתחום מגדלי קירור, אין לה צורך בהשקעה יתרה
בשוק המקומי, החברה מתמקדת בשיווק בינלאומי ומציאת מפיצים פוטנציאליים בחו”ל.

נמליץ למנהלי החברה כי יהיה כדאי להשקיע בכוח אדם נוסף ולהפריד בין מחלקת הרכש ומחלקת לוגיסטיקה
כך שכל מחלקה תתנהל ביעילות מרבית המשרתת את אינטרס הארגון.
הטמעת מודול מחסנים תוך ניהול ומעקב של מלאי מסודר.
הטמעת דרישת רכש במודול רכש.
בחינת נושא הזמנות מסגרת לפריט A לצורך הוזלת מחירים בצורה משמעותית.
נספר כי ברצפת הייצור קיימת מכונת הדבקה. המכונה תפקידה להדביק דפי מילוי עד כדי יצירת בלוק מילוי המיועד לפנים
המגדל. המכונה הינה מכנית, ולהפעילה נדרשים 4 עובדים. אומנם עיקרון הפעולה חוסך בעלות השילוחים של בלוקים מוכנים, עלות
חיי מדף ומקום במחסן, אך עדיין דורש תהליך עבודה ארוך ושעות עבודה יקרות של 4 עובדים.
המלצתנו היא:
רכישת מכונה אוטומטית בעלות כוללת של שנת השכרה אחת של מכונה מכנית, ובכך לחסוך המון שעות עובד, עלויות יבוא,
חיי מדף, מקום במחסן וכדומ…..’

מידע נוסף

מספר עמודים

30

שנת הגשה

2015

תמצית מנהלים.

בפרויקט זה בחרנו לבחון את תהליכי הרכש בחברת “מגדלי קירור ירושלמי בע”מ. הכרנו ארגון משפחתי המנוהל ע”י דור שלישי, למעלה מ40- שנה. בחברה כ60- עובדים במגוון מחלקות, בשנים האחרונות החברה
פורצת שווקים בינלאומיים על גבי מקומות שונים ותעשיות מגוונות בגלובוס. מצאנו כי החברה נמצאת בתהליך מתמיד של צמיחה והתייעלות, אך יחד עם זאת , במחלקת הרכש מצאנו מוקדים רבים הדורשים
התייחסות ושינויים. מנהלת הרכש מכהנת גם כמנהלת לוגיסטיקה. הדבר עלול ליצור מצבים רבים העלולים להזיק לחברה הן מבחינה כספית והן
מבחינת תהליכי עבודה.
מנהלת רכש העוסקת בהנפקת הזמנות שוטפות ושילוחים שוטפים, אינה יכולה להתייעל מבחינת הוזלת מחירים, ניהול משא ומתן,
בניית הסכמים, הצעות ומיקוחים עבור שילוחים ובעקבות זאת אף עלולה לחרוג מתקציב הפרויקט. בנוסף, מצאנו כי כל הדרישות להזמנה מגיעות אל מנהלת הרכש במייל או ע”י טופס פנימי, מצב העלול לגרום לדרישה “ליפול בין
הכיסאות.” מודול המחסנים בתוכנת ה- ERP אינו מיושם בארגון. החברה נמצאת בתהליך הטמעת המודול, יש איש אחזקה אחד שמכהן גם
כמנהל מחסן. דבר זה בסופו של דבר מוביל לתכנון לקוי של הזמנות לפרויקטים ותהליך עבודה שוטף. מאידך, נוכחות מנהלת הרכש בישיבות הזנק לפרויקט יחד עם שאר מנהלי המחלקות מעיד על שיתוף פעולה מלא, המביא לראיה
מרחבית וירידה לפרטים. מפאת העובדה שחברת “מגדלי קירור ירושלמי” הינה החברה המובילה בישראל בתחום מגדלי קירור, אין לה צורך בהשקעה יתרה
בשוק המקומי, החברה מתמקדת בשיווק בינלאומי ומציאת מפיצים פוטנציאליים בחו”ל.

נמליץ למנהלי החברה כי יהיה כדאי להשקיע בכוח אדם נוסף ולהפריד בין מחלקת הרכש ומחלקת לוגיסטיקה
כך שכל מחלקה תתנהל ביעילות מרבית המשרתת את אינטרס הארגון.
הטמעת מודול מחסנים תוך ניהול ומעקב של מלאי מסודר.
הטמעת דרישת רכש במודול רכש.
בחינת נושא הזמנות מסגרת לפריט A לצורך הוזלת מחירים בצורה משמעותית.
נספר כי ברצפת הייצור קיימת מכונת הדבקה. המכונה תפקידה להדביק דפי מילוי עד כדי יצירת בלוק מילוי המיועד לפנים
המגדל. המכונה הינה מכנית, ולהפעילה נדרשים 4 עובדים. אומנם עיקרון הפעולה חוסך בעלות השילוחים של בלוקים מוכנים, עלות
חיי מדף ומקום במחסן, אך עדיין דורש תהליך עבודה ארוך ושעות עבודה יקרות של 4 עובדים.
המלצתנו היא:
רכישת מכונה אוטומטית בעלות כוללת של שנת השכרה אחת של מכונה מכנית, ובכך לחסוך המון שעות עובד, עלויות יבוא,
חיי מדף, מקום במחסן וכדומ…..’

299.00 

סמינריון בנושא תהליכי רכש.

מידע נוסף

מספר עמודים

30

שנת הגשה

2015

סמינריון בנושא תהליכי רכש.

מידע נוסף

מספר עמודים

30

שנת הגשה

2015

299.00 

סיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

כנסו עכשיו! הצטרפו לאלפי סטודנטים מרוצים. מצד אחד עבודה מקורית שלכם ללא שום סיכון ומצד שני הקלה משמעותית בנטל.